Конспект уроку "Дроби в нашому
житті"
Урок
математики у 6 класі
Мета. Систематизувати знання, набуті в
ході вивчення теми «Дії зі звичайними
дробами», та відпрацювати навички
використання цих знань для виконання
вправ, що передбачають усі арифметичні дії з дробами. Активізувати
пізнавальну діяльність учнів, сприяти розвитку інтелектуальних і творчих
здібностей, розвивати навички мислення,
формувати вміння генерувати ідеї,
розвивати пам’ять . Надати можливість продемонструвати власні здібності і
вміння їх використовувати.
Виховувати
культуру математичного мовлення; активність учнів, увагу, інтерес до нових
життєво необхідних знань і прагнення їх набути.
Тип уроку. Урок систематизації та узагальнення
знань.
Форма уроку: урок - проект.
Наочні
посібники.
Мультимедійна система: комп’ютер, проектор, екран;
плакати із кросвордом.
Хід
уроку.
І.
Організація класу.
Вступне
слово вчителя.
Сьогодні у нас незвичний урок . І причин на
це три. По-перше: до нас завітали гості; по-друге: наш урок проходить в рамках
предметного тижня математики; по-третє: ми закінчили вивчати дії зі звичайними
дробами. Сьогоднішній урок ми проведемо у вигляді подорожі до країни звичайних
дробів. Там ми дізнаємося про позначення та використання дробових чисел у різні
часи та в різних країнах світу.
Епіграфом
уроку стануть слова відомого математика
Р. Декарта
Не
достатньо мати
лише добрий розум,
головне – це добре
застосовувати його.
Дехто каже, що математика
Лише цифри, теореми, правила.
Та як довела всесвітня практика,
Ця наука всіх наук галактика…
Лише цифри, теореми, правила.
Та як довела всесвітня практика,
Ця наука всіх наук галактика…
І сьогодні ми намагатимемось вам це довести. Оскільки ми завершили
вивчати дії зі звичайними дробами, я думаю ,що кожен зрозумів, яку роль
відіграють дроби в нашому житті. Усюди - в побуті, домашньому господарстві, у будь-якій
іншій галузі - ми зустрічаємося з дробами. Яку роль відіграють дроби в нашому
житті? Відповідь на це питання ми отримаємо, попрацювавши над однойменним
проектом.
Я повідаю секрет вам незвичайний,
Що і дробам, як і людям повсякчас,
Різні якості і риси притаманні
І про них наступна розповідь для вас.
І про них наступна розповідь для вас.
Девіз
уроку : Не махай на все рукою,
не лінуйся, а учись,
Бо чого навчився в школі,
знадобиться ще колись
Творчі групи: “Пошукова лабораторія”
“Мистецька лабораторія”
“Магістри правил”
“Віртуози обчислень”
ІІ. Захист проектів учнями.
Блок 1“Пошукова лабораторія”
Блок 2 “Мистецька лабораторія” (після третього
слайду гра на скрипці, в кінці захисту
проекту – пісня « Про дроби» на музику «смерека»)
Слайд - Людина і дроби
Людина і дроби ( слайди)
1/12 маси тіла людини
становить кров
½ всієї крові
міститься в кровоносних судинах
1/5 у печінці
4/25 у селезінці
1/10 у підшкірних
судинах
3/50 л крові виштовхується за одне скорочення серця
виштовхується
серцем за одну хвилину.
Земля і
дроби
3/4 – покрито водою
1/4 – суша
1/8 – поверхня Землі на якій можна жити
1/8 - пустелі, гори,
ліси,
3/32 – місця , де можуть жити люди
1/32 – поля, де
вирощують врожай.
Блок 3 “Магістри правил”
Фізкультвікторина
— Якщо ви
вважаєте, що
— в житті
необхідні знання про дроби - підніміть вгору руки;
— розв'язувати
різні задачі та рівняння - кліпніть очима;
— що урок
математики розвиває логіку вашого мислення, то покрутіть головою вправо і
вліво;
— що хороша
дисципліна на уроці - запорука вашого успіху та знань, то зіжміть і розіжміть
пальці ваших рук;
— ви
дисципліновані і уважні на уроці - сплесніть у долоні;
— щоб бути
здоровими, потрібно займатися спортом, то зробіть вдих і видих.
Блок 4 “Віртуози обчислень”
Розв’язування задач.Кросворд.
Підсумок уроку. Оцінювання учнів.
Рефлексія
Домашнє
завдання
СИНІЙ – повт. §12-16 № 506(1), 510(1),
дод.514
ЗЕЛЕНИЙ – повт. §12-16 № 506(2), 510(2),
дод.514;
ЧЕРВОНИЙ – повт. §12-16 №
506(3), 510(3), дод.517;
ЖОВТИЙ
- повт. §12-16 № 506(4), 510(4), дод.517;
СІРИЙ – повт. §12-16 № 513, 515, дод.518;
Презентація учнів №1
Немає коментарів:
Дописати коментар