Анкета вчителя




А Н К Е Т А
учасника  другого туру Всеукраїнського конкурсу
«Учитель року – 2016»
1.     Прізвище, ім’я, по батькові  -          Мельник Людмила Іванівна
2.     Дата і місце народження -  01.02.1968р.
 с.Рівне      Мурованокуриловецького району Вінницької області
3.     Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail -__вул. Шевченка, 4/2 смт. Муровані Курилівці Вінницької обл. 23400, 21742,ludmel68@gmail.com
4.     Освіта, назва навчального закладу, рік закінчення, спеціальність за дипломом -     вища, Вінницький державний педагогічний інститут ім.
 М. Островського, 1990р., математика з додатковою спеціальністю фізика
5.     Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу) -
Навчально-виховний комплекс «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» смт. Муровані Курилівці вул. Кошового,2,        21343
6. Стаж роботи: загальний  -   25р.   у тому числі педагогічний   25р.
7. Кваліфікаційна категорія   -  вища
8. Звання  -   «Старший вчитель»
9. Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження) –Почесна Грамота Мурованокуриловецької районної державної адміністрації Мурованокуриловецької районної ради 2009р, Почесна Грамота управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації 2011р.
10. Класи, в яких викладаєте - 5,6,8
11. Мова викладання    -     українська
12. Проблема (тема), над якою працюєте «Інноваційна діяльність вчителя в організації навчально-виховного процесу із застосуванням комп’ютерних технологій на уроках математики»
13. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються
- педагогічні читання, тренінги, психолого-педагогічні консиліуми, наставництво, ділові ігри.
- технології кооперативного навчання (робота в парах та малих группах),
технології колективно-групового навчання (передбачають одночасну спільну роботу всього класу ), технології ситуативного моделювання (побудова навчального процесу за допомогою включення учня у гру), технології опрацювання дискусійних питань (дискусії є важливим засобом пізнавальної діяльності  учнів у процесі навчання)
14. Науково-педагогічна література, якою користуєтесь при підготовці до уроку - найсвіжіша інформація , взята  з мережі Інтернет.
15. Ваше педагогічне кредо - « Віддавши дітям все найкраще - сягнеш нової висоти».

16.  Опишіть (у формі короткої замітки від третьої особи, обсягом до однієї сторінки) власний педагогічний портрет або свою візитну картку-
Як у краплі роси відображається весь світ, так у вчителя повинна  відображатися вся культура.

Вона з тієї когорти людей, для яких новий рік розпочинається 1 вересня. У її годині – 45 хвилин напруженої праці розуму й душі, а 10 – для щирого спілкування. У її очах – надзвичайно велика любов до дітей. Вона любить дітей, всяких: гучних і тихих, слухняних і примхливих, чистеньких, доглянутих і неохайних, гарненьких і не дуже. На тій простій підставі, що вони - діти. Адже вчитель не повинен бути несправедливим, недобрим, жорстокою людиною, тому що найбільше дитину ранить несправедливість. Хороший вчитель має бути зразком вихованості і культури поведінки; грубість крики, образи в школі недопустимі.
Не загубити! Не втратити! Відродити! Ось головна змістова лінія, що проходить через її педагогічну діяльність. Робота вчителя – це безмежне поле, на якому потрібно завзято та наполегливо працювати. Щодня пошук, щодня несподіванки, то прикрі, то кумедні, щодня – відкриття, які неможливі без натхнення.
   Школа для неї – рідна домівка, кожна дитина – неоціненний скарб. А найголовнішим своїм завданням вона вбачає пошук у кожному учневі хоч частки таланту.
На уроках вона намагається зрозуміти кожного учня, наче досвідчений диригент, керувати самостійною діяльністю всіх учнів класу, підводити до креативного вирішення поставлених проблем. Своїм прикладом привчає своїх вихованців бути творчими особистостями, які вміють довести до кінця розпочату справу. Завжди вважає учня суб’єктом навчальної діяльності, виконуючи при цьому роль організатора, консультанта та помічника, забезпечуючи педагогічний супровід діяльності учня, стимулює його самостійність, активність.
Не вміє вона працювати за шаблоном, завжди прагне внести у свою роботу нове, оригінальне, запозичуючи щось нове й цікаве з досвіду роботи вчителів – новаторів..Одночасно ділиться набутим досвідом з колегами.
Не визнає викладацького зазнайства, повчального тону. Стосунки з учнями в неї збудовано на основі співпраці, взаємоповаги та щирої любові, до якої не залишається байдужим жодне дитяче серце. У своїй організаторській діяльності намагається з розрізненої маси учнів створити справжній колектив, який об’єднує спільною метою. Та при цьому вміє проявляти гнучкість своєї поведінки в стосунках з дітьми, у застосуванні засобів впливу, залежно від ситуації чи психологічного стану учнів. У її стосунках з учнями панує атмосфера щирості й довіри, серйозності, що допускає жарт, справедливості, а не прискіпливості, доброти. 
Учитель - це покликання, учительство - це служіння, а не робота.
     Вона щаслива, коли вдається втілити в життя ідеї і плани, коли здорові і щасливі її рідні, друзі і знайомі.
      Вона , Мельник Людмила Іванівна, учитель математики НВК «СЗШ І-ІІІ ст.
 № 1-гімназія» смт. Муровані Курилівці, - щира, уважна, вимоглива до себе  та інших, порядна й повністю захоплена педагогічною діяльністю людина.

19.         Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням

Дата      20.11.2015р.                                         Підпис учасника                                              


Немає коментарів:

Дописати коментар